Melodica

Det senaste från instagram

Jag tänkte visa lite bilder från den senaste tiden och berätta vad jag har pysslat med. Instagram uppdateras bra mycket oftare än bloggen, så bilderna är tagna från mitt instakonto.

Jag har gjort en liten makeover och skaffat pannlugg för första gången på över 10 år, jag gillar den skarpt! 
Som tur är har jag hunnit spendera lite tid med min underbara pojkvän också, och en dag spelade vi minigolf tillsammans med hans mamma och bror. Jag vann! 

Jobbet på slottet rullar på som vanligt och vi har fått en ny klänning i prinsessgarderoben, så vacker!
När jag inte jobbat på slottet så har jag hängt på Öland hos min pojkvän och hjälpt till med gårdsarbete på en gård i Dyestad, samt hjälpt till med filminspelning av en internetserie som kommer visas på SVT play framöver. Coolt!

Förra veckan hade vi personalfest och fick en arkeologisk guidning av Sandby borg på Öland, det var otroligt intressant!
Sista bilden har jag lånat av min kompis Josefin. Den är tagen i lördags på gården i Dyestad, som även är ett konstkollektiv där Simon bor för tillfället. Det var 10-årsjubileum i lördags och vi hade en härlig kväll!

Ha det bra mina vänner!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress