Melodica

20 år!

Idag är ingen vanlig dag, för det är nämligen min födelsedag! Så idag fyller jag 20 år!
Hipp hurra!
 
Känns egentligen inte så speciellt, man blir ju inte totalförändrad för att man fyller år. Men det känns kul i alla fall! Blev uppvaktad av familjen tidigare idag och snart ska jag iväg och volontärarbeta på Iron Man här i Kalmar.
 
Efter det får jag äntligen träffa min Robin igen och sen blir det megapicknick tillsammans med honom och en massa kompisar från olika håll. Och till sist en utgång på stan där det troligtvis kommer vara sjukt mycket folk med tanke på Iron Man. Ska bli askul!
 
I present fick jag en massa flytta-hemifrån-prylar (typ tvättmedel, schampoo och sånt där bra), pengar och en stämapparat av min bror (hallelu och ja!). Fina presenter!
 
Och ja. Jag har redan hunnit iväg en vända till systemet och köpt lite godricka till ikväll haha.
 
Tjohoo!

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress