Melodica

Ny blogg!

Till er nya läsare: Välkomna till min blogg!
Till er gamla läsare: Välkomna tillbaka!
 
Jag har bloggat här på blogg.se i cirka 1,5 år men under namnet Saknade Te Havs. Dock har den bloggen en ganska krånglig bloggadress, så jag har länge velat göra det lite enklare för mig och för de som vill söka på min blogg. Så numera heter jag kort och gott Melodica!
 
Anledningen till att jag valde just det namnet är att musik är mitt absolut största intresse. Var jag än kommer hamna i framtiden så hoppas jag på att jag kommer skriva egen musik och spela massor av instrument. En melodica är ett smidigt litet instrument som ser ut lite som ett piano som man blåser in luft i genom en slang eller ett munstycke. Det må låta märkligt, men om ni googlar så kommer ni förstå!
 
Så första inlägget är fullt av bilder på fullmånen, tog bilderna nyss ute på balkongen. Även fotografi är ett intresse som ligger mig varmt om hjärtat och jag har sysslat med "seriös" fotografering i cirka tre år.
 
Kul att ni har hittat hit till bloggen! Tänkte göra ett litet "om mig"-inlägg någon av de närmsta dagarna så ni vet lite mer om mig!
 
Ha det fint!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress