Melodica

Ny mobiltelefon
 
Mina trogna små läsare!
Jag har svikit er!
Jag har icke bloggat och delat med mig av mitt ack så ointressanta liv! Ve och fasa! (Gillar dramatiken)
 
Men frukta ej mera, ty jag är tillbaka!
Tillsammans med min trogna kamrat Samsung Galaxy S4 (dvs. min nya mobil) så går jag varje dag på stora upptäcktsfärder (eeh, nja, snarare sitter jag i sängen och spelar Candy Crush från morgon till kväll) och lär känna varandra. Det är minsann en trevlig filur den där S4.
 
Som ni ser har vi varit med om kindpussar, dramatisk läsning av Shakespeare (monologarbete), breakdance och sushi plus en massa annat skoj (CANDY CRUSH).
 
Och varför är bilderna så fantastiskt kvadratiska och uppenbart redigerade?
Jo, jag har skaffat Instagram. FÖLJ MIG!!! Om ni vill. Det är kul.
 
Nä, men om man ska lägga lite allvar i inlägget.
Jag har faktiskt försökt blogga från mobilen, men blogg.se-appen ville inte samarbeta. Ska göra ett nytt försök någon dag.
 
Så äro det någon som vilja mig följa på instagram, HÄR ÄR JAG.
 
Slutligen, på återseende mina vänner, det skall icke dröja länge till nästa gång jag lämnar bud på bloggen.
 
Att vara eller inte vara, det är Candy Crush.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress