Melodica

Elduppträdande
 
Hej o hå vad bra det går med bloggen. Bloggar ju aldrig nuförtiden. Men i lördags kväll uppträdde jag med eld igen, så det är värt att blogga om.
 
Anledningen till uppträdandet var Nattloppet, ett löplopp som går i Kalmar på natten (sen kväll snarare). Och då är det ju ASCOOLT med elddans. Så det sysslade jag och Lisen med och Leo var eldvakt, det vill säga livräddare om man nu skulle få för sig att börja brinna.
 
Showen gick jättebra och vi klarade oss utan några större missöden. Visst, jag råkade väl bränna handen nån gång och fick till och med eldklotet i ansiktet en gång, men klarade mig undan med ett litet blåmärke och svedda ögonfransar.
 
De två sista bilderna tog Leo på mig när jag dansade med eldrep. Ser ruskigt coolt ut. Och det var ganska coolt också, haha.
 
Nu ska jag färga håret igen! Färgade igår och nu är det dags för andra omgången. Bilder kommer!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress