Melodica

Long time, no see
 
Åh herregud, vad är jag för en bloggare egentligen? Jag har ju inte bloggat sedan 1700-talet eller nåt!
Om sanningen ska fram så har jag inte prioriterat det. Jag har gått igenom en väldigt väldigt jobbig period och mått väldigt dåligt på sistone och har haft fullt upp hela tiden.
Men nu har allt lugnat ner sig och jag mår mycket bättre och känner mig lycklig! Hurra!
 
Så jag bjuder på ett litet selfiecollage så ni får se att jag är fullt frisk (kanske inte på bilden nere i vänstra hörnet dock, haha).
 
Jag har gått och blivit svartbrunettblond i huvudet också. Jag hade ju svart hår ett tag förut men körde i ett par flaskor blekmedel och fick efter det en massa färger i håret. Här och där är jag fortfarande riktigt mörk, på andra ställen är jag lite brunröd och här och där syns till och med lite blonda slingor, haha. Men jag gillart! Dock kommer jag nog färga om det rätt snart igen så man får något mer enhetligt.
 
Jag har börjat töja ena örat ordentligt också, förut hade jag bara en liten en, men nu ska jag upp till 6mm. Sen får det nog räcka tror jag.
 
Tydligen står mitt vänstra öra ut mer från huvudet än det högra. Kolla bara bilden nere i vänstra hörnet. Vad knasigt.
 
Jag hoppas på att kunna ha lite mer ork och lust till att blogga nu, men jag hänvisar annars till min instagram som uppdateras i stort sett varje dag!
 
Min insta: lisa_melodica
 
Ska försöka bli lite mer intressant på bloggen dessutom om jag kan ;)
isabell

Sv: ja men eller hur! Helt fantastiskt (som alltid)! Jag heter Isabell, också 20 år. :)

alicia

Du är så fin Lisa :)

Svar: Tack söta du! <3
Lisa Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress