Melodica

Flyttar hemifrån!

I övermorgon flyttar jag hemifrån. Det är i och för sig ingen stor flytt direkt, men det är ändå en flytt hemifrån. Jag ska nämligen flytta till Ölands folkhögskola, skolan där jag ska plugga musikteater och dans i ett år.
 
Det var ganska svårt att packa till en sån här flytt, har ju aldrig gjort det förut. Har med mig kläder, lakan, prylar jag brukar använda ofta och så såklart mina gitarrer. Klarar mig säkert ett bra tag. Men jag kommer såklart åka hem snart igen och hämta/lämna/byta lite saker. Det blir ingen lång flytt, bara till andra sidan Ölandsbron och lite söderut, men det känns lite pirrigt i alla fall.
 
Ska bli askul!
 
Och imorgon fyller jag 20! Det är också kul!
 
(Just det. Pratar faktiskt i mobil när jag tog bilden, därför ser jag helt väck ut, haha.)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress