Melodica

Nu flyttar jag!

Min födelsedag igår var helt underbar! Det var så himla kul att stå på en av vätskestationerna på Iron Man och dela ut vatten till de tappra triatleterna. Fick ge vatten åt vinnaren!
 
Sen åkte jag hem, bytte kläder och tog med mig picknickprylar till parken där min underbara Robin mötte mig. Vi har inte setts på en månad ungefär så det var så skönt att se honom igen! Så jag, Robin och hans pappa Peter satte oss och jag fick öppna paket. Fick superfina saker!
 
Sen dök det upp fler och fler och senare på kvällen såg jag att vi var i alla fall 26 stycken som satt där och myste. Det kom till och med ett helt gäng killar jag inte känner och firade födelsedag, haha.
 
Och kvällen avslutades med utgång. Toppenbra födelsedag!
 
Nu går flyttlasset, nu flyttar jag hemifrån! Nästa blogginlägg skrivs på mitt studentrum på Öland!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress