Melodica

Bokeh

Här är ett gäng bokeh-bilder jag tog nån gång i våras under en fotorunda. Undrar varför man tycker så mycket om bokeh-bilder. Det är ju egentligen bara en massa solfläckar och oskärpa. Well, det ser fortfarande coolt ut. Tog bilderna vid en damm har jag för mig.
 
Usch, jag är för trött för att blogga egentligen, har haft fullt upp på jobbet. För er som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag på Kalmar Slott som guide/skådespelare/barnledare. Tro det eller ej, men vissa dagar jobbar jag som prinsessa. Imorgon är jag dock gycklare och idag har jag varit piga. Bästa sommarjobbet hittar man på Kalmar Slott!
Imorgon åker jag till Österlen direkt efter jobbet, så jag kommer inte blogga förrän tidigast torsdag, så vi hörs om några dagar!
 
So long!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress