Melodica

Svarte Riddaren

Idag lade jag faktiskt lite av min lediga dag på att åka till jobbet och fotografera personalen i sina fina kläder. Brukar göra så åtminstone två gånger om året, så det har blivit lite utav en tradition. Dock brukar jag inte lägga upp bilderna på min blogg, utan jag gör ett fotoalbum i jobbets privata facebookgrupp.
Men idag har jag faktiskt lite bilder från slottet att visa på bloggen. Min vän Philip spelade Svarte Riddaren idag och när han fick lite tid över så lånade jag honom och hade en liten photoshoot uppe på slottsvallarna.
Tycker det blev rätt coola bilder, gillar speciellt den första.
 
Så vad är då grejen med vattenstämpeln? Jo, eventuellt kommer jag kanske kunna sälja lite bilder till slottet och det kan vara någon av dessa som blir såld (förhoppningsvis). Så bara för att visa att det inte rör sig om vanliga bilder så satte jag en stämpel på dem (även om jag hatar vattenstämplar).
 
Men som vanligt vill jag inte att ni "lånar" eller "snor" några av mina bilder, they're mine! Fixa era egna bilder istället!
 
Ha det gött, nu ska jag baka tror jag.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress