Melodica

Berlin - Del 1
 
Nu är jag hemma efter en intensiv resa till Berlin. Vi reste med både buss, tåg och färja, så det tog sin tid att komma fram. 
Första bilden är tagen utanför skolan precis innan vi begav oss mot tåget och andra bilden är tagen i Malmö innan vi skulle ta oss till Trelleborg och färjan till Rostock. Vi kom dit tidigt på morgonen så jag passade på att gå ut på däck runt 5-tiden och fotograferade soluppgången. Vackert!
Och på de sista bilderna är vi äntligen framme i Tysklands huvudstad! Det var en jobbig resa så det var skönt att komma fram.
 
Mer bilder kommer såklart! Skapade en ny kategori på bloggen som heter "Resor" där jag kommer samla alla inlägg från mina resor. Snart åker jag till Belgien också med min pojkvän!
 
God natt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress