Melodica

Söndagsdepp
 
Idag är en sån där dag då ingenting känns kul och jag känner mig olycklig och otillräcklig. Jag hatar såna dagar.
Jag har testat att dansa och sjunga och spela gitarr, men inte ens det kändes kul.
Vissa dagar känner jag mig bara ledsen och jag vet inte riktigt varför det är så. Så känner nog alla ibland.
Passade på att gråta en skvätt till en av mina favoritlåtar; "Du är snart där" av Håkan Hellström.
Texten har fått en helt ny innebörd för mig och det var skönt att bara släppa ut lite känslor.
Det ska man inte vara rädd för att göra!
 
Och jag vet att jag är awesome egentligen, så det så!
 
"Blitt sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på
 
Jag tror när vi går genom tiden
Att allt det bästa
Inte hänt än"
 
Up and away.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress