Melodica

Lite i otakt och ett nytt kontrakt
God afton.
•°•°•°•
Jag har upptäckt att jag gärna skriver när jag är på väg hem från danslektionerna. Tror att träningen även får huvudet att arbeta.
•°•°•°•
Idag hade vi vikarie i steppen och jazzen då ordinarie lärare är bortrest. Steppen börjar gå framåt vilket känns väldigt kul. Fast det är fortfarande riktigt klurigt.
Jazzen gick inte alls bra idag. Jag var helt ur fokus och hängde inte med för fem öre. Nåt i kroppen kändes inte helt rätt och det slutade med att jag gick 20 minuter tidigare från lektionen.
Man ska lyssna på sin kropp, det har jag lärt mig!
•°•°•°•
När det kommer till musikaltankarna har jag nog bestämt mig. Jag kommer inte söka någon skola till hösten. Istället ska jag lära känna min nya stad, förhoppningsvis jobba och kanske pyssla med musik på något annat vis.
Idag har jag skrivit en annons i en facebookgrupp för musiker i Göteborg och bara efter ett par timmar hade jag flera som var intresserade av att veta mer. Kul!
•°•°•°•
Imorgon skriver jag på kontrakt för min nya arbetsplats! Jag har fått jobb på Hemmakväll, så nu kommer jag sälja massa godis, kom och köp!
•°•°•°•
Har för övrigt blivit beroende av örtsaltad avokado på rostat bröd. Asså finns något godare?
•°•°•°•
 
So long ding dong!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress